• darkblurbg

Lidmaatschap

Het maakt niet uit of je wel of geen lid bent van een andere tennisvereniging om een lidmaatschap bij ons af te sluiten. Als trainend lid die actief bezig is met een lespakket betaal je slechts €55,00. Dit lidmaatschap loopt van 1 april tot 31 maart. Mocht je geen training meer willen volgen, dan stopt het trainingslidmaatschap automatisch. Als je daarna nog wel vrij wilt komen spelen, dan kun je een niet trainingslidmaatschap afsluiten van €300,00 en dit lidmaatschap is een jaar geldig. Als trainend lid kun je meedoen aan de Clubladder competitie in zowel het enkel als dubbelspel.

Vrijspelen leden

Om vrij te spelen is het verplicht om online een baan te reserveren via ons reserveringssysteem. Het tenniscomplex is afgesloten met een toegangshek en als lid ontvang je een toegangscode. Wij hebben beveiligingscamera's om onze eigendommen in de gaten te houden. Het tenniscomplex is uitsluitend toegankelijk voor leden en je dient je aan onze huisreglementen te houden.

Lidmaatschap Tarieven
Niet trainend lid excl. knltb pas €300,00